piątek, 15 maja 2015

Siemaneczko! Co tam? 
Dziś drugi post. Rozumiem, mam trzydzieści trzy wyświetlenia i zero komentarzy. Logika ludzi. Nieważne. Hmm... W poprzednim poście wspominałam o zakupach z rzeczami z "Violetty", więc dziś porozmawiamy sobie o kolejnej z nich. A tą rzeczą będzie..."Prasowanki. Moje projekty z Violettą". Jest to książeczka wielkości i grubości mniej więcej jak gazeta. Na pierwszej stronie jest jakby krótki wstęp. Mogę przytoczyć Wam trochę jego treści: "Chciałabyś zaprojektować coś oryginalnego i mieć jedyną w swoim rodzaju koszulkę lub torbę z podobizną Violetty? [...] Zapraszamy do wspólnej zabawy w projektowanie z Violettą!". Tuż po tym po lewej stronie znajduje się napis (jakby znacznik w segregatorze) "Styl Violetty" i po obu stronach są zamieszczone dwa zdjęcia Violetty z trzeciego sezonu i krótki opis jej stylu. Na stronie numer cztery (w książce strony nie są ponumerowane) mamy napis "Styl Ludmiły" i kolejny krótki opis stylu oraz dobra rada: "Aby wyglądać dobrze w ubraniach z motywem zwierzęcym, dobieraj tylko jedną część garderoby z tym wzorem!". Strona numer pięć- "Styl Francheski" kolejna "Styl Camili" i dobra rada. Z kolei już od następnej strony zaczyna się coś innego, a konkretnie znajduje się tu test "Jaki jest Twój styl?". Następnie: "Torba z dżinsów", "Wskazówki", "Konspekt", "Motywacja", "Piórnik", "Blog", "Pamiętnik", "Projekt numer 1", "Projekt numer 2", "Królowe wybiegu", "Na poduszce", "Na torbie materiałowej" oraz "Na koszulce". Doszliśmy do ostatniej strony na której zostały zamieszczone pięć prasowanek z wzorami "Violetty". Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój kolejny wpis i zostawicie...komentarz. Serio byłoby miło, ale OK.
Do zobaczenia za tydzień!
PS. Polećcie mojego bloga znajomym ;) Tu macie link do obozu dla fanów "Violetty":   https://www.poszukiwaczeprzygod.pl/obozy/przygodowemlodsi/muzycznyswiatvioletty.html
    Ja osobiście jadę na drugi turnus 10-21 lipca. Zapraszam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz