sobota, 27 czerwca 2015

Elo, Elo 3,2,0!
Pierwszy dzień wakacji... Za ponad 60 dni znowu 10 miesięcy szkoły. Co za życie... No dobra, a co tam u Was? Jakieś plany na wakacje? Piszcie w komentarzach. A teraz opisywanie. Na dziś "Violetta. Książka kucharska". Na początku mamy składniki książki. Książka podzielona jest na trzy rozdziały: "Przyjaciele", "Ty i ja" oraz "Wielki bufet". Ja osobiście zrobiłam sałatkę caprese z rozdziały trzeciego "Wielki bufet" i była przepyszna. Naprawdę. Polecam. Więcej przepisów jeszcze nie zrobiłam, ponieważ nie miałam czasu. Przy każdym przepisie w lewym górnym rogu jest określony stopień trudności od 1 do 3. Z kolei w prawym górnym rogu mamy S.O.S czyli "Porady Olgi".  W lewym dolnym roku znajduje się krótki opis potrawy bądź któregoś ze składników. Każdy przepis ma od 1 do 5 kroków, które są opisane. U góry napisane jest dla ilu osób jest potrawa, a niżej- składniki. Ogólnie książka jest bardzo ładnie zdobiona. Między niektórymi przepisami znajdują się np. zwierzenia z serialu TV, "[...] wieczór filmowy", "Przemyślenia i zwierzenia" do samodzielnego wpisania, a na końcu "Na planie serialu. Wśród wspomnień, garnków i patelni" z niektórymi cytatami Clary Alonso (Angie) i zdjęciami z planu. Moja książka jest kupiona w "Empiku" z wydawnictwa "Zielona Sowa". Naprawdę polecam tę książkę, bo ma super zdjęcia, obrazki i oczywiście przepisy! 
To już koniec na dziś. Chciałabym poinformować, że za tydzień może nie być postu, ponieważ wyjeżdżam do Łodzi i mogę nie zdążyć napisać, a od 10 do 21 lipca nie będzie postów, bo będę na kolonii. 
Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz